törölközők

2010.06.12. 10:05 :: lböbike

Megvettem a hímzőgépet.

Először a gépen lévő mintákat és betűket próbálgattam.

De, mert  az örök kiváncsi vagyok, elkezdtem keresgélni a neten, ahol megtaláltam a gépi hímzés fórumot. Ott nagyon sok hasznos tanácsot és linket kaptam. Gyűjtögettem a mintákat, amikor már több 100 db-ot sikerült összeszednem, abbahagytam .

Egy kis izelítő, első munkáimból, ami természetesen törölköző volt.


 

2 komment

Címkék: törölközők

A bejegyzés trackback címe:

https://lbobike.blog.hu/api/trackback/id/tr892075740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mums@swissonline.ch 2010.07.15. 08:54:13

Szia Lilke! Nagyon jok a babfotelek, kulonosen a csillagos, de a tobbi is jo!
Csak igy tovabb! Gratulalok!
mums

lböbike 2010.07.15. 09:09:07

@mums@swissonline.ch:
Köszönöm szépen.
Nagy örömmel készítettem.
süti beállítások módosítása